Niğde Dönemi

23 Şubat 2008 Cumartesi 08:54 Gönderen Black'n Red
İşte en sevdiğim bölüm başlıyor .Her şey burada oldu işte,her şeyin ilki.İlk futbol maçım,ilk internet sayfasını açışım,ilk dondurma yiyişim -akabinde yere düşürmem- ,ilk gerçek arkadaşlarım,ilk kavgam,ilk kayboluşum,ilk bulunuşum … bu liste uzar gider.İşte o yüzden en sevdiğim yer Niğde… Nerden başlasam,bilmiyorum.Anlatılabilecek o kadar çok şey var ki. Şöyle başlayayım bari.Şeker’de evimiz bahçeli ve baya güzeldi.Şimdiki gibi önünden arabaların geçtiği ve bu yüzden tek eğlencesi tv,ps veya internet olan çocuklardan çok ama çok şanslıydım.Çünkü her taraf çim,koşulacak,eğlenecek,yapılacak çok şey vardı.Tabi bunları tek başıma yapamazdım.Yaklaşık 16 blok ve 96 ailenin olduğu yerde çocuk da vardı sürüsüne.Şöyle bir düşününce aynı okula git,sonra gel aynı apartmanda otur,her anın birlikte geçsin;hafta sonları,akşamları,sabahları ve yapılacak bu kadar aktivite olsun.Daha ne isteyebilirdim ki… Kumun içinde sıcakta atletle yapılan mahalle maçları,geceleri bisiklet farlarını yakarak yaptığımız seyahat oyunu,gazoz kapaklarından oynadığımız oyun –ki bi koli hala durur- ,neredeyse her gün okey ve bilardo,fabrikanın altından geçen kalorifer borularında elimizde meşaleyle ordan oraya gittiğimiz zamanlar,15-20 kişiyle oynadığımız half-life ve daha niceleri.her şey rayına oturunca daha bir güzeldi.Berberim bile 10 yıllıktı,gidene kadar hiç değiştirmedim.Aynı market,aynı otobüs,aynı yerler,aynı yüzler…Bir süre sonra sıkıldığımı hissetmiştim.Aslında ayrılınca bu kadar özleyeceğimi bilsem neden ayrılayım,da nerden bileceksin.Anlatmakta ne kadar başarılı oldum bilemiyorum.Zaten anlatmakla da olmuyor.Bunun için 2 yıl önce tekrar gittik Niğde’ye.Çok değişmiş gerçekten. Ama maalesef iyi yönde değil fabrika için.Zaten özelleşince birçok tanıdık gitmiş,emekli olmuş babaları.Her tarafta köpekler vardı,ne eski kantin kalmıştı ne de eski okul.Hepsi harabe olmuştu geçen 3 yılda.Berber desen yaşlanmıştı artık ve işi devretmişti.Yani her şey değişmişti.Üzüldüm tabi ama o yolda yürürken eski arkadaşlarını görmek,eski gezdiğimiz yerlerde gezmek,eski anıları anmak mükemmeldi.3 gün sürdü ama bana çok iyi gelmişti bu gezi.
Anladım ki her şeyin bir zamanı var,sen istesen de istemesen de o geliyor ve alıştığın şeyleri belki zorla da olsa bırakmak zorunda kalıyorsun ama bu senin iyiliğin için,inandığın ve hayırlısı böyle olduğu için.Gerisi hep yalan…

0 Response to "Niğde Dönemi"