Samsun Dönemi

23 Şubat 2008 Cumartesi 09:34 Gönderen Black'n Red
Hmm evet bunu diğer yazılardan çook daha sonra yazıyorum,yaklaşık 5 ay sonra hem de.Şimdi diğer yazıları tekrar okudum da 'lan niye yazmışım bunları yahu' diye düşündürdü bana.Nasıl bir paylaşma isteği duyduysam artık Neyse güzel gitmiş bari karaliyim şurda da bişeyler namımız yürüsün da !

Hemm samsun çok güzeldir yeşille mavinin buluştuğu bir kent yani yarım asır kadar il gezmişliğim var bu kadar güzel yer görmedim.Karadeniz çok güzel be.Üniversite desen bir harika tercihlerinde bulunduracaklara tek diyeceğim imkan sınırsız burda.Tabi sınırsız dediysek gelip avrupadan 'şu yokmuş hani le' de denilebilir ama Türkiye için çok iyi.Tek eksiği diğer gezdiğim büyük denilen üniversitelerden 'ege,selçuk,anadolu' içinde alışveriş merkezinin olmaması uşağum.Alcaklarımızı çarşıdan hallederiz derseniz es geçmeyin derim benden demesi.Her şeyi geçtim sahile gidip denize vuran yakamozun ışığında oturup etrafı seyretmek bile başlı başına 'neden samsun' sorusuna cevaptır bence...


Geçen 5 aylık süreyi ilk aklıma gelen 5 kelimeyle anlatsam hemen şöööle sıralıyım
1- ufoo
2- makrube
3- simit center & rus pazarı
4- fm
5- wunderbar ;)

0 Response to "Samsun Dönemi"